TPKian

Saturday, 25 June 2016

Lupa






****

Aku ada potensi buat satu family sehelai sepinggang raya nanti. Suruh tengok dapur, dapur terbakar. Suruh tengok mesin basuh, bilik membasuh banjir. Suruh belajar, belajar malas. Apa pun tak boleh.

13 comments:

  1. Puhahahaha! Yeng! Tak naik hantu pulak mak ko. Aku curious ape kisah selanjutnya. XD

    Aku selalu terlupa angkat kain. Mang tak serik walau kena bambu ngan mak aku. Lagi2 time musim ujan. Tapi lepas sambung dapur and bilik laundry... tak de hal dah sbb tempat sidai baju dh de atap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mau tak naik hantu. Bukan hantu je, segala benda naik atas kepala aku. Hahahaha

      Ha ah la...sidai dengan angkat kain pun selalu lupa. Aku nak cadangkan mak aku buat tempat sidai kain berataplah jugalah.

      Delete
  2. penah dulu masak maggi kot. lupa tengah masak maggi, lepas setengah jam baru teringat kot dah kering kuah dia huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maggi sup jadi maggi goreng dah bos

      Delete
  3. fuh memang kering betul cabai kering tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kering tahi telinga juga dengar tok cah bebel :')

      Delete
  4. Kenapa aku ada nampak muka sedih dalam periuk berasap tu?
    Hahahahaha...

    Inilah sebab kenapa aku takkan buat kerja lain kalau ada masak something kat dapur, sebab takut lupa. Hehehe

    ReplyDelete
  5. pernah gak kene camni ahahah
    kering gulai dalam periuk

    ReplyDelete
  6. HAHAHAHHAHA LOL.
    pernah jugak kena macam ni HAHA

    ReplyDelete
  7. Terseksa cabai tu hang buat... wkkwkwkwkw

    ReplyDelete
  8. hahahaah lawak la!!
    penah kene cam ni habis kering kuah xD

    ReplyDelete
  9. glad i found your blog ! sangat menarik ! keep it up !

    nak follow semualah ~

    ReplyDelete