TPKian

Thursday, 11 February 2016

Senaman Puaka






***

2 minggu guys. 2 minggu aku demam, panjat tangga rasa macam kena daki Gunung Kinabalu. Punya terkejut badan aku tuan dia tiba-tiba bersenam. 

14 comments:

  1. HAhaha Ben.. Sengalnya tu sampai ke sini..
    Ni still lemah-lemah lemau ke apa ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ketiak aku masih demam. Anggota lain dah kebah TT

      Delete
  2. Yay, 3st! Kakakaka.. ciss.. lambat laa plak! Jap.. komen dulu baru baca.. wkwkwkw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha.. tu laaa.. lenkali wamap dulu.. wkwkwkw

      Delete
    2. Jajajaja beria nak jadi 1nd ya ojinz. Cuba lagi

      Delete
  3. AHAHAHAHA. Aku lak jadi bahan gelak adik2. Rasa macam heret batu je muscle ni hari2 lepas bersenam. Sobs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setahun sekali senam, sakit berbulan, lepas tu rehat 2-3 tahun.

      Delete
  4. You got me dekat 'sakitnya ketiak'
    Hahahahahah.

    Cikgu PJ aku dulu pesan tak boleh mengejut keluar bersenam, kena pelan-pelan kayuh sikit sikit dulu baru ketiak tak terkejut. Hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha serius, tenat gila ketiak aku, nak jemur baju pun payah. Main redah je senam, warm up sikit2 je, merasa la.

      Delete
  5. Urat terkejut tu, selalu dok diam je :D

    ReplyDelete
  6. Owh... masa mula-mula baca, saya jangkakan ending cerita ni, rupanya senaman tu cuma dalam mimpi. Huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tu bukan mimpi, itu jatuh katil sbb dah tenatt, wahahahah!
      Padan muka hang Ben :p

      Delete
  7. Aku pun tgh berazam nk senam ni. Cari jog pants aje dh makan masa 2 bulan. Hmm.

    ReplyDelete
  8. ko tak warm up tetiba buat aktiviti keras memang selalu jadik camtu..

    ReplyDelete