TPKian

Monday, 16 November 2015

STITCHES - Part 1





....to be continued

***

Sampai tak feeling dia? Kalau tak sampai malas dah nak sambung.

Wednesday, 4 November 2015

Marah


Pernah tak terjadi dekat korang, bila ada orang tak sengaja buat masalah pada kita, kita memang okay je taknak marah-marah sebab benda kecil dan boleh dibawa berbincang. 




Sehinggalahhh..






...dan akhirnya kau pun naik marah sebab orang tu ingat kau marah.



***
Kawan-kawan aku cakap aku garang, tegas. Muka pun kerek. Orang takut nak tegur. Padahal memang muka aku ketat macam ni dari azali (T^T)