TPKian

Wednesday, 4 November 2015

Marah


Pernah tak terjadi dekat korang, bila ada orang tak sengaja buat masalah pada kita, kita memang okay je taknak marah-marah sebab benda kecil dan boleh dibawa berbincang. 




Sehinggalahhh..






...dan akhirnya kau pun naik marah sebab orang tu ingat kau marah.



***
Kawan-kawan aku cakap aku garang, tegas. Muka pun kerek. Orang takut nak tegur. Padahal memang muka aku ketat macam ni dari azali (T^T)

4 comments:

  1. kita serupaaaa~
    muka ketat semulajadi terus org ingt kerek.. huhu
    padahal bila dh kenal, susah nk lepas, eh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn...tak kenal makan tak cinta gittueww

      Delete
  2. Hahaha...
    Aku pun memang selalu begini.
    Sebenarnya tak marah pun tapi bila asyik desak tanya marah ke tidak haah rasakan biaq aku marah betul-betul baru tahu, nak sangat...hehehehe

    ReplyDelete
  3. haa.. tu lah.. tanya lagi banyak2 kali. hahaha..

    ReplyDelete