TPKian

Sunday, 9 August 2015

Aiskrim


Hari ni panas gila. Rasa nak pengsan. Sampai je rumah terus serbu peti sejuk nak cari air.



Buka je peti sejuk nak ambil ais, ternampak la sebekas aiskrim. Macam orang mengantuk disorong bantal.. Teruja betul aku.



Tapi... Yang dapat bukan aiskrim.. Rasa punah harapan.




Angkat tangan mak siapa lagi yang simpan ikan dalam bekas aiskrim selain mak aku -___-


12 comments:

  1. setiap emak2 di dunia mempunyai sifat sedemikian.. =.='
    dan bekas biskut jadi bekas menyimpan alatan jahitan =.='

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama laa mak kita. Eksited nak makan biskut, benang dgn jarum je ada

      Delete
  2. BAHAHAHAHAHAHAHA.. Aku bukak bekas, ikan pun takde. apatah lagi aiskrim *nangis senyap-senyap

    ReplyDelete
  3. **Angkat tangan**

    Mak aku pun sama. Tapi ikan tu untuk kucing laa tapi...hehehe

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Hahahahaha ya Allah sama laaa penah kena!

    ReplyDelete
  7. Hahahahaha ya Allah sama laaa penah kena!

    ReplyDelete