TPKian

Saturday, 8 August 2015

Bukan Waktu yang Sesuai


Pernah tak..


..korang dah siap2 mandi..



..dah pakai baju cantik2, wangi2..



..tiba2 sakit perut kena pergi tandas?

Aku tak suka bila kena macam ni -___-

6 comments:

  1. Hahahaha.. Aku kalau jadi camni terus aku rasa cam kena mandi balik. Aku sudah dicemari nyahtinja.. omai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn..Aku dah wangi kot. Rasa tak fresh dah.

      Delete
  2. Selalunya aku buat dek je. Tahan sikit perut tu.
    Tapi kalau dah tahap berada di hujung pintu keluar, berdesup laa aku ke arah jamban...hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni kes tak mampu tahan dah cero. Lari ke jamban sepantas kilat :p

      Delete
  3. hahaha annoying jugak, lelagi bila dah siap pakai skirt kembang ropol2... argh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha. Nasib laa aku tak pakai skirt ropol2. Seluar memanjang

      Delete