TPKian

Wednesday, 4 March 2015

Siapa Tu?...




 5 minit kemudian....









****

Korang pun mesti pernah macam ni kan. Tambah2 masa kenduri kendara, makcik pakcik tashapashapa entah tegur, layan je la. Tapi aku selalu sangat macam ni. Sembang macam kenal sangat padahal lupa orang tu siapa, jumpa dekat mana. Maigaddddd



9 comments:

  1. Hahaha...
    Aku pun selalu macam tu...
    Tapi bila dah sembang lama2, nak tanya siapa takut kecikkan hati org tu plak...hahaha

    ReplyDelete
  2. biasa... biasa... itu hari pun sama...
    aku sembang kemain walhal aku tak ingat pun nama dia, kenal kat mana... wkwkwkw

    ReplyDelete
  3. manusia introvert spt gua kadang berguna jugak :3

    ReplyDelete
  4. Ben!!! Akhirnya jumpa blog baru ko.. Warghh..

    Awesome artwork as always!

    ReplyDelete
  5. Akhirnya jumpa blog ni. Dah lme tggu xD

    ReplyDelete
  6. kalau ko jumpa aku psni pon mesti ko da x cam an ben~

    ReplyDelete
  7. Selalu jd mcm ni juga.. trus blur2 ni bila kena tnya siapa.. hahaha

    ReplyDelete
  8. Selalu jd mcm ni juga.. trus blur2 ni bila kena tnya siapa.. hahaha

    ReplyDelete